POZOR, osobní odběry ve skladu probíhají v pondělí 9:00-16:00 a dále dle domluvy na mailu či telefonu.

Poškozená zásilka

Zboží je mechanicky poškozeno

Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem případně obsluhou přepážky stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky, příp. poškození krabice) podle přiloženého přepravního listu a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky.

Postup reklamace

Pokud poškozenou zásilku převezmete a zjistíte poškození zboží až po odjezdu přepravce, tuto skutečnost nám prosím oznamte. Budeme vás informovat ohledně dalšího postupu.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení